sunnuntai 10. helmikuuta 2008

Hiljaisuuden äärellä

Älyttömän ihania prehniittilohkareita ja hopeaa, tarviiko muuta sanoa. No nimi, Hiljaisuus puhuu. Myytävänä ovat nämä kaikki tämän päivän korut.

Tilasimma porukalla Kiinasta kiviä. Tässä sardonyxia aaltomaisena ihanuutena ja hopeaa tietty. Inspiraatio.

Helmetin Outin blogissa näin tämän kivan korvis-
mallin ja niitähän piti saada. Vasemmalla olevassa korussa on kalkkiturkoosia ja oikealla upeita Tensha-helmiä. Vasemmalla Kuulas mieli ja oikealla Nuppu.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihanoita koruja!

Prehniitit on namusia. Harmi, että karsin ne viime metreillä ostoskorista pois. :( Y-hyyyyyyy! Jospa vihreät fluoriitit olisivat yhtä kauniita, ellei kauniimpiakin! ;)

Miksi ihmessä Oulun miitit on aina sellaisena päivänä, että olen päivystämässä? Sanos mulle se! Möks.

Unknown kirjoitti...

Kiitos Katri. Kannattaa tilata prehniittejä. Olivat upeita. Oo ens kerralla vaikka saeras ja tuu miittiin. Minä olin viimeksi sairas oikiasti ja olin miitissä. Tuli kiviä niin iso lasti, että oli ihan pakko mennä.

Mags kirjoitti...

Oo-la-laa, ihanata prehniittiä!!

Mimmi kirjoitti...

hui.. tuo prehniitti-koru on upea!!! .. aivan hurmaava .. hih.. Sardonyx-koru ihanainen.. :)

ps.. viimein löysin tänne.. :)

Unknown kirjoitti...

Kiitos Mags ja Helmiliina.

Ja tervetuloa.;)

Piki